orientering

morgonen började ju bra..ÖSREGN liksom! men det var bara att börja traska till elina och sedan till ikw stugan för jaa då var det dags för orientering. de kan vart de värsta jag gjort :( hittade 10 kontroller av 25?!? 4 poäng från VG och de kändes ju ännu mer piss då för om ni visste hur vi kämpade, HAHA. mina kläder vägde TON, våra skor var dyngblöta, vi gick igenom någon jävla skog så vi typ fick kvistar i ögonen eftersom träden var (jävligt) täta, elina hade barr i heelaa sitt hår och tror vi båda såg ut som granar och vi kom rätt försent när vi väl hade gett upp..mamma hade iallafall gjort ordning ett bad när jag kom hem och kan ju tillägga att badkaret var fullt med barr. skulle egentligen tillbaka till skolan men kan inte förstå hur dom tänker, jag skulle iallafall aldrig hinna bada, äta och fixa mig på 1,5 timmar plus att jag var rätt frusen! så blev ingen skola för mig..nu håller jag på att pluggar lite matte, gick inte på dansen för jag behöve plugga :/ hoppas iallafall min sötnos kommer senare och håller mig sällskap <3 oh äntligen fredag imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0