glad tjey

Fyfan vad jag är bra rent ut sagt! Har fått MVG på de allra flesta inlämningar och kommer få MVG i slutbetyg i Geografi vet jag redan nu, en kurs mindre att fokusera på och det känns skönt. Hade även muntligt idag, var inte tänkt så eftersom jag inte hade förberett mig så mycket men när jag väl var på lektionen så gjorde jag det ändå och fyfan vad stolt jag är över mig själv :) Har en hel del inlämningar att lämna in men eftersom jag har lärt mig att börja plugga i tid och inte vara i sista sekund så kommer det inte bli några problem alls, det är reslutatet för mina bra betyg den här termninen också.. UF-företaget är igång också. Jag och mina flickor ska dekorera block ljus som vi ska sälja. Jag och Cajsa ringde måleribolaget och frågade ifall de kunde sponsra oss med en tapet till vår monter, och visst kunde dom de..så nästa lördag står vi här på Ullviskolan på öppet hus i hopp att få några ljus sålda, så kooom & köp :) Avslutar denna bra dag med dans<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du aldrig???

2011-12-30 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0