Juni 19, 2012

Nu var det ett tag sen jag skrev igen..som vanligt ;) dags att komma igång lite va! Jaha mycket har hänt sen sist. Jag har tagit STUDENTEN, haft en oförglömlig bal och tagit körkort. Jag har även vaknat upp arbetslös men det ändrades snabbt.. I helgen provjobbade jag på Ögir och där fick jag fortsätta jobba..Idag jobbade jag på Yara, gjorde iiiingeenting annat än att bara satt och höll vakt ifall något skulle hända arbetarna. Imorgon är min första dag på jobbet i Arboga och ska även jobba på torsdag sen får jag se hur det går! Jobba jobba jobba men på fredag är det midsommar och på lördag qvarn..vädret är ju så jäkla värdelöst :( tur att vi ska boka utomlandsresa snart iallafall dååå!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0