I don't know where I am going but I am on my way

Sådär, ännu ett försök med att vara lite aktiv på bloggen..det var ju trots allt ett tag sen sist! Vart i Thailand, hunnit blivit ett nytt år, flyttat till egen lägenhet näära alla mina gullhönor, jobbar och har det allmänt bra bara ;-)

Jag och Sandra åkte till Arboga idag, först dollar store sen fika på bästa stadsgården. Köpte även med mig lite nytt till lägenheten..väggtext, klocka, lykta och lite smått och gott. Hämtade mamma från jobbet och drog till Ikea, hittade lite nytt där också. Åkte hem sedan kom Beccis över medans jag grejade med allt nyinköpta och nu är vi hos Linn med Sandra och kollar skräckis :-) Bra dag och kväll! Puuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0