Pretty little liars

Trött som jag var efter jobbet åkte jag hem och kollat på pretty little liars tills nu, aldrig fastnat för en serie förut men den här ni mm.. Ska packa lite sen hem till mamma som inte är hemma, ska BADA och bara vara där och umgås med lilla killen! Hon och pappa är i Halmstad och ska måla om en sommarstuga osv så det är FF i Köping för mig några dagar framöver moha..

Har en del små saker att se framemot nu: löning=utgång, valborg, mammas utställning i Värmland sen ska jag på ett litet "möte" ang. att bli kontaktperson som den snälla själ jag är ;-) fint väder också nu är det bara motivation till träning som fattas sen är livet rätt bra trots allt! Har ju mina fina flickor att tacka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0