Written in the stars

Somnade tidigt igår för en gång skull, blev dock väckt ett antal gånger inatt av att telefonen ringde men när jag tog på ljudlöst somna jag gott igen ;-) sitter på jobbet nu, fredag och inte fint väder men det är inte hela världen..men imorgon när vi ska festa får det gärna bli sol så man blir taggad, löning och känns inte som jag har så mycket att säga till om angående utgång så bara vara glad!

Ikväll tror jag det bara blir mys med tjejerna, har övergett min lägenhet för att förflytta mig till mamma..disk överallt, kläder överallt och så vidare. Man kan inte alltid ligga på topp, man har väl sina slöa perioder ibland också tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0