3 december

Blivit ett litet uppehåll här men nu är allt som det ska vara igen! Haft många fartfyllda dagar, bra som dåliga. Bland annat så har jag vart sjuk så min operation behövdes flyttas fram men skönt att få göra den efter jul istället. Det har hunnit blivit första advent så har småpyntat lite hemma bland annat med en gran i kruka, julgranskulor i fönstret osv. Umgåtts med mina bästa, min baby och även vart mycket i Arboga hos Idababe. Jobbat, skrattat, gråtit och gjort de som livet hör till ;)

Igår jobbade jag, pw en timme, kollade mammas vernissage sen gjorde jag och baby knäck, namnam det kan jag aldrig bli för gammal för!

Nu sitter jag i bilen och vaktar, övertid senast till 8 men jag klagar inte! 

Det blev ett lite gott och blandat inlägg idag, kul att ni hänger kvar fastän jag inte skriver varje dag ;) puss <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0