Never trust a man cause they all hungry

Vart helt död senaste dagarna på grund av dålig sömn ja så sov 4 timmar igår, piggnade till lite så jag och Sandra åkte och handlade lite, sen donkan och till sist hamnade vi på ballen! Var över en vecka sedan vi sågs, rekord...men mysigt var det <3 Idag fick jag åka iväg själv på jobb, finns ingen micro så har ingen aning hur jag ska göra...fryst matlåda njaaa ;) och lär ju inte åka iväg med bilen med tanke på mitt lokalsinne, då hittar jag nog aldrig tillbaka.

Fredag idag iallafall fyfan vad jag är värd helg nu! Therese kommer och myser och sover kvar ikväll, laga mat, kolla film, måla naglarna, ansiktsmask ja en riktig tjejkväll ska vi ha ;) annars så rullat allt på, jobba hela hela hela sommaren men det gör mig ingenting för i vinter drar jag! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0