We are a secret

Jobb som vanligt, målar övergångsställen, rätt kul faktiskt och oj det blir snyggt också ;-) sen så började vi måla ett par pallar som jag ska ta hem och göra till ett vardagsrumsbord! Resultat kommer senare sen när det är klart.

Efter jobbet kollade jag pretty och sen somnade jag, tvingade mig själv och gå upp så jag och mamma åkte till mormor och morfar en sväng och sen till McDonalds och åt (okej dedär med bra kost räknas inte alla dagar)... Nu är jag hemma igen, trött efter nattens få sömntimmar så nu ska jag lägga mig och kolla pretty sen soooovaaa<3

Hittade en jätte fin bild på mamma och bror! Och så en bild på Ronja och min kära pall :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0