The way you make me feel

Stockholm i måndags gick mycket bra. Fick med mig lite fint till hemmet också från underbara Indiska, visar bilder sen! Igår efter jobbet så träffade jag Sandra och Ida. Lagade tacos och pratade hela kvällen lång, så mysigt! Grejade även lite med tavlor och så testade vi på att svälja en tesked kanel, dum ide då jag nu typ inte kommer kunna äta det nå mer ;) Yossi va också hemma så när dom drog tog vi en promenad sen somnade vi gott. Idag ska jag och mamma jobba övertid och så jobb i helgen igen. Finns ändå inget speciellt att göra om dagarna och denna årstid så kan ju lika gärna tjäna pengar istället :-)  Nej nu ska vi äta chili nam nam! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0