Work work work

Alla dagar består av jobb just nu och även hela helgen men jag klagar inte för jag har det bra jag! Igår körde jag yossi till Eskilstuna efter jag slutat så passade på att svänga förbi Therese en sväng i hennes och Kalles mysiga lägenheten. Åkte hem och somnade så skönt vid halv 11, vaknar upp mitt i natten av att det känns som några byggarbetare är nere i min ena halsmandel och borrar och svetsar :( drack te och halstabletter och somnade iallafall om till sist. Upp klockan 7 och här sitter jag helt själv för jobb igen enda till ikväll! 

På måndag blir det inget jobb inte utan ska på konsultation. Det är så att jag som yngre bröt näsan och jag har blivit lovad operation i fleeraaa år. I februari fick jag iallafall till slut det men kanten som dom skulle ta bort som blivit av skadan är fortfarande kvar och jag är trött på att bråka med läkare, landsting och så vidare så nu har jag beslutat mig för att själv betala för en plastikoperation så jag kan få min näsa återställd. Så så var det med det! :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0