Hej du regniga dag

Godmorgon.. Nu var det ett tag sen igen! Livet rullar på, jobbet går som det ska, jag är mer förvirrad än någonsin men jag har iallafall vad jag tror kommit på vad jag ska plugga till nu. Vart inne på det förut och det känns som jag, kriminolog..ska dock träffa en syo innan jag söker för nu är det ju bara 6 dagar till sista anmälningsdag. Jag är redo att plugga. Det jag känner nu mest av allt är att jag bara vill utvecklas men på ett sätt skulle jag kunna jobba ett år till, spara undan pengar eller/och resa en sista gång innan jag går in på några års pluggande... Resa är ju livet trots allt men det hinns ju med senare om inte annat ;P

Snoken min börjar också bli fin! Det har kommit broskbildning som inte syns men ändå förhoppningsvis försvinner det och det är lite "knöligt" vid näsryggen men den börjar bli mer och mer "rak" som jag vill ha den..meeen resultatet kommer ju inte synas förrän om typ 9 månader och nu efter tre månader håller den ju fortfarande på och ändrad och har sig så jag har tålamod och förhoppningsvis blir nosen bra och jag behöver inte göra ännu en operation! 

Ja nej nu ska jag dricka upp min celsius och vara lite social så hörs vi senare eller någon annan dag. Pussilago <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0