Lycka

Oh vad dom här dagarna har vart underbara! VÄDRET och umgänget har vart perfekt.. I lördags var vi några och hängde på Malmön i flera timmar sen gick jag och baby långpromenad och sen till bongårdsberget där vi satt i timmar, helt underbart <3 I söndags åkte vi till Karlskoga. Åt gott, solade och hade det trevligt som vanligt :-) Igår åkte jag och baby till Västerås för en tråkig sak. Nu håller vi alla tummar och hoppas det går vägen! Sen åkte vi ut till Malmön och solade igen, gäller att fånga solen nu när den väl är framme. Sen gick vi ut och gick, jag kollade på när grabbarna spelade basket och sen hem och somnade till en film! Idag har jag ätit med killen och nu är jag med Madde i hennes fina lägenhet men snart ska dom flytta till Västerås tyvärr :( Snart träffa killen, blir kanske en fika på donken, promenad sen hem och sova. Jobb imorgon! Pussilago :*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0