Swim good

Att vädret kan få en så glad! Jag har verkligen haft perfekta dagar.. I torsdags åkte jag, baby och Mamme och fiskade. Gjorde brasa och fick även en regnbåge :D I fredags efter jobbet färgade Ida håret, nöjd som fan är jag så tack för det! Mot kvällen åkte jag och baby till Dannes stuga och var där med han och Ida. Hur mysigt som helst och vi somnade så gott sen på madrasser på golvet hihi. Vaknade och grillade, åkte båt och hamnade på en ö, sov lite middag på bark och kottar och så en stekande sol på de! Hur mysigt som helst <3 Avslutade lördagen på Sicilia sen somnade vi gott i soffan hemma sen. Söndags kom Ida och Danne till oss och hängde på Malmön sen en glass vid ströböhög! Igår jobbade jag 07-21 och samma visa gäller idag igen men vad säger man, cash is king :-) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0