Tja söndag!

I fredags kom Ida och Danne till mig och baby! Vi kollade film, promenerade och hade det mysigt hela kvällen/natten! Igår var jag sååå tlött, somnade några timmar och gick sedan till Amanda där tjejerna var. Dom hade bakat massor, chokladbollar, tre olika cheesecakes, chokladbollar, bullar samt mer! Nam nam..dom drack och planerade utgång så jag blev också sugen och började dricka med mjukisarba mina! Blev utgång på hantis och hade superkul förutom lite spår i slutet..men av det vaknade jag nog upp. Man måste ta vara på det bra man har och det ska jag göra mer än någonsin nu! Becca sov här. Jag vaknade 8 och kunde inte somna om. Vi drog iallafall till nam nam och hade mys sen köpte vi oss lite glass och dricka. Följde med killen och hans kompis till Sibylla och sen har jag vart med honom hela dagen.. Myst i soffan mestadels och usch vad jag vart bakis men nu mår jag bättre! Godnatt <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0