Tgif

Igår trodde jag ju att jag hade tid hos syon men de va tydligen nästa vecka. Dom är sämst på att svara och nu fick jag en för sen tid så det blir inte krimologi A i Örebro som jag kom in på.. Hinner inte träffa syon innan allt sätter igång med festandet och så i skolan så då skippar jag kursen då jag hade massor av frågor osv så... 

Gått jätte bra att jobba. Nu är jag klar med introt så nästa gång jag jobbar ska jag jobba helt själv, scary då jag är helt grön gällande vården men det ska nog gå bra! Känns så jävla bra att ha ett jobb jag trivs på iallafall, med bra folk runt omkring sig som bryr sig om en! Äntligen är ångesten borta :D

Efter jobbet kom Therese som jag inte träffat på mer än 1,5 månad men vi pratar i allafall i telefon nästan varje dag. Sen kom bästa mamma över en stund och nu är jag hemma med bebis bara. Vi ska snart möta Therese som är på middag hos min granne, sen ska vi till OK och så blir det nog en film innan läggdags! Puss😘❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0