Tjaba tjena hallå

Igår när jag vaknade träffade jag Carro på en lunch på latte, fika på donken och sen fick vi delligering så nu får vi ge medicin. Åkte hem till henne en snabbis innan jag åkte och jobbade! :) 

Idag har jag inte fått mycket gjort.. Bara jag som får ångest av att vara själv?!? :( Vill alltid vara med någon men man måste väl försöka hitta nått sätt att kunna ha kul med sig själv också :D Har pratat i telefon mest hela dagen med Madicken och Therese, som vanligt. Sen tog jag, mamma och pappa oss en liten biltur förbi donken sen till Arboga och tillbaka. Nu har jag nyss diskat och städat och baby kom precis hem från jobbet så snart ska vi duscha sen mysa ner oss till paradise, iiih! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0