Hohoo

Då var väl typ julen över då. Skönt på ett sätt men haft det så mysigt! Och så kom juldagen, övertaggad tjej och mådde som jag förtjänade igår..men kul var det iallafall! Orkade iallafall ta mig upp och shoppade med Lina i Västerås. Blev dock stående på motorvägen på vägen dit för hände något med bilen..men bästa pappa hämtade oss och körde oss iallafall så vi kom iväg ändå! Käkade på jensens och hade det mysigt ☺️ Var så längesen vi umgicks nu så de va kul att prata massa. Till kvällen åkte jag till Cassi där Frida och Lelle också var :)

Idag åkte jag och mamma till mormor och morfar och hjälpte dom att packa lite. Mamma, dom och moster åker till Gran Canaria inatt 😍 Så ska köra dom till Örebro inatt kl 04. Sen åkte vi och shoppade och käkade! 

Nu är jag hos Cassi, började kolla på Gone girl men när det var som mest spännande stannade filmjäveln:( Ska snart hem och försöka sova lite så jag är någorlunda pigg när jag ska köra dom! Puss på er och puss på livet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0