Julafton

Igår jobbade jag till 16 och efter jobbet hade jag en hel del grejer att göra men det sket sig när jag insåg att vi visst skulle till Karlskoga 😂 Skräll att jag inte har koll på nånting.. Så hem efter jobbet och packa snabbt sen åkte vi! Min moster, man och kusin bor här, i världens finaste hus dessutom! Så igår kväll bastade vi, åt och så sen somnade jag tidigt trött som en liten unge. Idag har jag haft en underbar dag med min familj! Ätit gott, fikat, ätit och fikat igen,  öppnat julklappar och nu kollar jag och pappa på Victoria secret show :) Sover kvar här en natt till sen blir det utgång på Scheele imorgon! Ha en fortsatt bra dag allihopp och god jul ❤️🎅🎄













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0