Min baby har åkt

I fredags efter jobbet käkade jag och killen chili nam nam sen gick jag och nya fina naglar 😍 Åkte hem till Cassi sen hem och umgicks och sov med min bebis en sista natt på några veckor :( 04.15 ringde klockan, vi åkte och hämtade mamma, åt donkan frulle sen mot Arlanda. 900kr i böter och 700kr för extra bagage! 💸 Sen var det dags att säga hejdå :( i 25 dagar och dom här två dagarna som har gått nu har känt som en evighet. Efter att ha vart typ konstant i 1,5 år känns det svårt att vara utan honom.. På vägen hem åkte jag och mamma till Scandic och åt hotellfrukost, så gott såklart! Somnade direkt jag kom hem och sen vaknade jag mer utvilad. Umgicks med Therese hela kvällen sen! 

I söndags åkte jag och Cassi till Västerås. Ikea och Erikslund! Köpte chailatte (syrap) godaste 😋 Mjölk och lite sånt så har man livets dryck. Köpte spel till mitt PS3 också, Rayman :D Så vi spelade det när vi kom hem sen. Hade haft huvudvärk hela dagen och mot kvällen blev jag illamående och fick frossa så vart sängliggandes hela kvällen sen och hela dagen idag utom när jag och mamma åkte och käkade. Som tur var verkar det inte vara magsjuka iallafall! 

Nu ska jag lägga mig och hoppas det blir bättre till imorgon! Godnatt 😘







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0