Stockholm

Ledig idag så nu är jag, mamma och pappa på väg till Stockholm och ska hämta pappas tavlor då han har haft utställning där! 

Året börjar gå mot sitt slut. Alltså hur fort går det inte? Har vart både upp och ner, mycket på grund av sina egna val man kanske inte alltid tänkt igenom så noga men ibland blir det bra och ibland inte så är det bara👆men mest har det vart bra och jag är nöjd. Ser framemot julen och en mysig månad! Sen är jag taggad för ett nytt händelserikt år. 

I januari startar mamma upp sitt företag och jag kan inte va annat än så stolt :D Det kommer bli grymt att se hur allt fungerar och att jag kommer vara hennes lilla hjälpreda! Hon ska ju måla och ha sig som hon redan gör och även hålla kurser. Mamma och pappa har alltid målat men det är väl nu senaste åren dom har gått in för det på riktigt så det har vart häftigt att se utvecklingen på båda för dom är så grymma båda två❤️ 

Några tavlor av dom båda! 
Mammas.. :)




..och pappas :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0