Tss

Igår träffade jag tjejen jag är kontaktperson åt. Gjorde lite julkort sen va vi hos henne och spelade Wii, blev som barn på nytt :D Sen åkte jag och mamma till Västerås och shoppade. Hittade lite julklappar sen lite till mig också då ;P Åkte och köpte en tidning och lite gott till Cassi eftersom hon blivit sjuk stackarn sen åkte jag till Tim där Ronja och Marcus också va. Jag är så jävla lättskrämd så alla skrämde mig alltid på Yara förut så nu igår skulle jag få visa för dom att jag inte skulle bli rädd av ett skräck-spel dom kört på Playstation. Så jag spelade medans dom satt under täcket och gömde sig 😂 Det var det äckligaste spelet jag kört och jag klarade tyvärr inte testet om att jag inte är lättskrämd längre, men de gjorde fan inte dom heller ;)

Haft en bra dag på jobbet idag. Nu är jag hos mamma och pappa och badar och nyss ätit. Stan har öppet till 22 idag så ska dit och fika och kika senare 😘 

Två dagar kvar till julafton! Myyys vad jag längtar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0