Det är alltid mörkast innan soluppgången

Denna dag blev genast mycket bättre när jag hamnade hos Ida och Danne! Vi har druckit kaffe och ätit munk och sen bara chillat i soffan. Nu är dom iväg och firar nån som fyllt år och jag blev kvar här, kollar bygglov och nyss ätit kebabtallrik. Får se vad som händer till kvällen :)

Ligger här och fryser ihjäl och kan inte sluta tänka på hur mycket jag vill till värmen. Bo i en bungalow hur äckligt det än kan vara, utan täcke och bli väckt av en padda som sitter på golvet och kvackar, eller vakna upp hur hotellet och från altanen kliva ner i poolen eller bara ha några meter ner till havet, tröttna på all mat som egentligen är hur god som helst, mysa i solnedgången och vara vaken ända tills soluppgången går upp, dricka Chang på stranden med thailändare hur äckligt jag än tycker öl är, sola, pressa, bada, åka longtailboat, röka vattenpipa, snorkla, bangla road, fråga efter wi-fi vilken restaurang man än är på, bli irriterad på alla som säger: "massaage manicure pedicure", "same same but different", "shoppiloppi ladyy", "just looking"..haha åååh saknar allt så :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0