Issjhssjsbbb

I fredags blev det jobb en sväng sen gick jag hem och la mig halva dagen eftersom jag bara sovit en timme natten innan :( sen blev jag iallafall pigg så var med Sandra på mammas och pappas vernissage, dom fick mer tavlor sålt än nånsin och jag är så stolt :D sen avslutade vi på donkan. Hemma sen träffade jag min baby så myste vi hela kvällen/natten lång! 

Igår var ingen bra dag..för mycket tankar om allt, oro för framtiden - utbildning, saknaden att vara utomlands och så vidare men man måste väl ha såna dagar också. Idag ska dagen dock bli bättre! Var uppe tidigt idag, så ätit frukost och kollat på bästa serien The vampire diaries. Kanske blir det Gustavsvik idag eller en fika i Arboga, ja något kul ska man nog kunna hitta på! Puss💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0