Oh my love

Hallå! Kul att det är så många som kollar in här varje dag fastän jag blivit väldigt dålig på att uppdatera.. 

Nu är det snart helg igen men förra helgen var jag med Sandra hela fredagen, donkan och kollade film. I lördags åkte jag och baby till Ida och Danne, dom bjöd på tacos och så spelade vi spel och kollade film. Trevligt som alltid! Veckan då, mest bestått av jobb och igår shopping med Sandra. Hittade mig en fin jacka bland annat, ska försöka komma ihåg och ta kort på allt de nya jag shoppat nu under alla shoppingrundor ;) Vart hos mamma, målat lite som det alltid blir när jag är där och grejat massa hemma! 

Idag har jag vart ledig så vart en riktig slappardag med baby! Han har legat och kollat sin serie och jag var vart hemmafru för en gång skull haha diskat, städat undan och lagat mat (köttgryta) mm de ni jag kan om jag vill! Nu har vi precis kollat klart ph avsnittet från i måndags och igår och nu väntar vi på att klockan ska bli 10 då nästa avsnitt börjar! Jobb imorgon igen men snart är det äntligen helg igen, iiih :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0