Onsdag

Jag har inte glömt dig bloggen, har bara njutit av ledigheten! Firade jul i Karlskoga som var mysigt som alltid, fick fina julklappar och åt god mat. På nyår åkte jag och baby till Eskilstuna, utgång och hotell. Att man inte bor på hotell oftare, hur mysigt är det inte! Annars har jag bara umgåtts, lagt mig sent, vaknat sent, kollat massor med film, vart på bio, fixat hemma, utgång, shoppat massor, ätit mysfrulle varje morgon och bara myst med min älskling! Igår var det lite segt att börja jobba igen men snart helg igen :)

Förövrigt så längtar jag till att börja plugga och komma bort från Köping ett tag, vet dock inte till vad jag vill plugga..men här kan jag inte stå still så dags att sätta fart och bestämma mig nu! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0