Häääj bloggen

Måndag igen. Tiden går så sjukt snabbt, redan 2 juni. Helgen har vart grymt bra! Vart med Yossi på tivoli, ätit sockervadd osv sen åkte vi till åkte till Stockholm för att hämta mamma och pappa men innan vi gjorde det så hälsade vi på hans tjejkusiner i Solna. Dom bodde i en sjukt fin och fräsch lägenhet och vi hade de kul och mysigt innan vi åkte till station för att hämta rockarna ;) Sjukt kul hade dom haft på Metallica.

Lördagen satt jag och Ida på ballen sen tog vi oss till tivolit. Kändes som vi var 14 igen. Hamnade i en karusell och var livrädd men se jag överlevde :D Sen gjorde vi öltältet tills jag och killen blev hungriga och hamnade på Verona sen somna vi gott. Söndagen hängde vi på Malmön, i solen, med musik och bikini :D Sen spelade vi minigolf och jag vann hihi.

Idag har jag vart ledig. Sov ut, träffade Cassi på en lunch på latte sen åkte jag och Ronja till big inn och fortsatte ätandet där... Nyss vart och handlat med mamma och lagat mat tänkte jag kan väl chocka världen för en gångs skull iallafall Yossi ;) Nu kommer han snart så då ska vi kolla klart Baksmällan 3 hahah bästa och imorgon drar jag och mamma till Stockholm! Nu var det fyra månader sedan jag opererades så min kirurg ska se hur den läker osv, än sålänge lever den sitt egna liv men bara ha tålamod i 8 månader till för de är då de slutgiltiga resultatet syns och de är då jag ska se om den behöver justeras, men det visar sig då. Pussilago :*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0