Tjabba

Nu var det ett tag sen igen.. I måndags tränade jag, applåder! Var meningen att jag skulle fortsätta hela veckan men det dog ut men har börjat ätit nyttigt nu iallafall eller okej hållt mig två dagar för idag åt jag godis men ändå hehe.. 

Umgåtts en hel del med bästa Linn i veckan. Myst, handlat, shoppat, fikat och så! Nu ikväll är jag med Matilda. Vart på donken och nu är vi hos henne och snackar skit i hennes bästa största skönaste säng! 

Idag ramlade lönen in, en mycket fin sådan :D Annars så längtar jag utomlands igen men jag och mamma ska iallafall åka till Finland till vår sommarstuga om nån vecka.. Och utomlands till värmen får väl vänta tills augusti kanske! Pussilago :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0