Hallådär

Nu var det ett tag sen! Så vad har jag gjort.. Fått en ny hårfärg, umgåtts med alla mina bästa och min baby såklart, kollat vampire diaries, jobbat och allt som hör vardagen till! 

Jag har även förlorat min bästa farmor :( Jag var själv i rummet med henne när hon tog sitt sista andetag. Men känns bra att hon fick somna in på ett sånt fridfullt sätt! Så på fredag är det begravning i Eskilstuna... 

Annars så fyller jag år imorgon, 21 är väl ingen ålder att hurra för egentligen. Åldern gör mig bara mer stressad till att börja plugga men what to do när jag ännu inte vet till vad... Får lite gäster imorgon och resten på söndag och på fredag ska jag ut med alla mina bästa flickor på Harrys i Etuna där Medina också ska spela! Kommer bli grymt :) 

Fin jobb hela veckan! Målar väggarna i matsalen här på Yara så nu ska jag fortsätta med det. Pussilago :*





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0