No time

Godmorgon och hej säger vi till det underbara vårvädret :D Haft fullt upp i flera dagar nu! I onsdags shoppade jag och Sandra, hade ont i magen efter allt skratt. I torsdags fyllde jag år, blev firad på jobbet och när jag kom hem så låg det blommor, presentkort och en nalle på bordet från min bebis. Presentkortet var på hedmans hudvård precis vad jag ville ha, så nu har jag köpt exuviance som jag ska testa mot huden! :-) Jaja min födelsedag var perfekt, familj och släkt kom och avslutade kvällen med min älskling såklart. 

Fredag var det begravning och sagt hejdå till farmor..det var tungt men nu har hon det bra med dom andra änglarna. Efter begravningen ska pappa köra mig, jag råkar se kattburen (som mamma vart så noga med och sagt till pappa att jag inte ska se) och får i samma stund reda på att min bästa kisse inte finns längre så dagen var inte bra alls meeen väl uppe hos Therese sen kom alla andra bästa tjejer och jag hade en grym förfest och kväll på Harrys! Annars har helgen vart lugn med bakishäng med tjejerna på latte och ute i det fina vädret, en kväll hos Sandra och så har jag bara myst med min bebis. Även träffat Madicken, igår var vi på dollar store sen fick jag se hennes och Johans fina lägenhet i Kolsva! Precis vid vattnet så där blir det nog fina kvällar i sommar. 

Nu är jag på jobbet, ska köpa vaxdukar och fixa lite här inne i matrummet! Blev ett rätt rörigt inlägg meeen jag gör detta mest för min egen skull för att sen kunna kolla tillbaka vad som skett i mitt liv ;-) pussilago 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0