Helg äntligen

Ledig igår! Så värdefullt.. Vaknade tidigt, träffade Sandra en snabbis innan jag gick och solade solarium. Träffade Linn sen och kikade H&M och så. Hittade en del bra saker. Annars bjöd dagen på sol och en hel del bilåkande runt hela Köping :-) trevligt! 

Imorse gick jag upp redan halv 8 typ. Jag har börjat gått upp tidigt, så skönt och fånga dagen! Åt frukost på ballen och stekte lite innan jag och mamma drog till Kungsör och stekte ännu mer. Träffade på bror och hans tjej där så umgicks med dom. Hon pratar engelska så de va en utmaning men kul var det! Nu är jag ute och glider lite bil med mamma och pappa. Ska snart hem och lägga mig, könner mig febrig och förkyld. Mår jag bättre så åker vi till Karlskoga imorgon, bästa stället att bara vara på. Speciellt när de är fint väder. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0