Monday

Jobb i fredags sen mys ute i solen! Jag och Yossi drog ut till Dannes stuga och hade det mysigt som vanligt. Tog min första sovmorgon på väldigt länge, sen åkte vi till subway innan jag åkte hem och packade och åkte till Örebro med mina tjejer. Becca fyllde 20 wiho grattis baby <3 Hotell var bokat så vi checkade in sen gick vi ut och tog oss en drink i solen innan vi gick hem och fixade oss och sedan började förfesta. Utgång på Strömpis, första gången någonsin men absolut inte sista! Hade en perfekt dag/kväll så tack min bästa <3 Vaknade upp pigg och hade en mysig dag igår! Donkan och chili nam nam och bara mys ute i solen! Jobbet nu och efter de blir det Marieberg med bästa mamma <3 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0