Wop

Hej alla fina! Livet rullar på, förvirrat mer än någonsin men saker händer kanske av en anledning och så löser det väl sig, så småningom, men det hänger ju på mig.

Idag har jag shoppat med mamma. Fick med mig massor med fina kläder hem, bilder kommer på all shopping som jag köpt senaste veckan sen! Sen träffade jag Evelina (kontaktperson), vi målade en stol änsålänge på balkongen och fixade med blommor och så vidare så det ser betydligt bättre ut än nyss (ni som såg balkongen innan förstår). 

Sandra ska flytta till Stockholm också... Kommer känns tomt här i Köping men lite avstånd ska inte få hindra oss! Becca har fått sin lägenhet nu också så välkommen in i gänget hihi :D 

Ja annars är det yran i helgen men imorgon natt ska jag och Josef åka till Sthlm och hämta mamma och pappa som ska på Metallica så kanske blir en sväng på stan imorgon här i Köping under dagen iallafall och på lördag blir det utgång som det ser ut nu. 

Luddigt inlägg men vad gör det! Nu ligger jag och Josef och kollar på Breaking bad sen blir det sovdags. Godnatt på er pussilago! 

Andra stolen och bordet ska också målas och lite mer ska fixas sen så är ballen klar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0