Bara hejdå för ett tag

I fredags satt jag och Carro och grät vi.. Tanken att vi inte kan ses varje dag längre eller chilla sådär som bara vi kan :( Igår åkte jag och mamma till Västerås. Köpte en ny iPhååne och så tyckte mamma att det var en idé att köpa nya varma skor till mig så det fick bli ett par uggs. Perfekt till jobbet! Fula men så jävla sköna, sen om de va värt priset de är en annan femma haha.. Åt julbord på Ikea sen hem för lite jobb. Sen sa jag hejdå till Carro åååh vad tungt det känns men dom kommer ha så kul ☺️ Nu är jag på jobbet, ska äta med pappsen snart när jag slutat sen tillbaka vid 16 igen.. 

Jag gjorde en bok till Carro. Massa bilder på oss, lite texter och ett brev så hon har nått att kolla på där borta ibland 😘 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0