Besksklsnsnmmm

I lördags körde jag och Ronja pappa till Eskilstuna. Skulle köpa lite pyssel men hamnade först på bästa affären, inn och finn.. Hittade lite fina saker! Även lite pyssel också. Käkade kebab sen åkte vi och hämtade min bror från Kungan som skulle med till Köping. På kvällen blev det utgång! Jag och Ronja drack med Marcus och några och sen vidare till hantis. Mycket folk och roligt folk dessutom, trevlig kväll. Efter krogen mötte killen upp mig sen käka vi kebab innan vi somnade. Söndags sov vi ut och sliten var jag! Vi beställde hem mat och Ronja pch Marcus kom över, hängde hela dagen/kvällen i soffan! Söndagar kan va väldigt bra alltså.. :-) 

I måndags gick jag upp trött som fan, åkte till jobbet men insåg att jag kollat fel schema så hej sängen igen! Somnade sen träffade jag Ronja hela dagen, hann tvätta och fixa till en pall med ull på och fixade lite mer här hemma. Bästa Ronja! Vi träffades första gången på Yara och skulle göra övergångsställ på området och fixa med blommor osv i två veckor. Då kunde man aldrig tro vi skulle bli såhär bea vänner. Trodde hon var världens hårding 😂 men icke! Underbaraste tjejen ju.

Idag åkte jag och jobbade till halv 1 sen kom killen så umgicks vi lite här hemma innan han drog iväg och jag åkte och handlade godis med Carro. Nu är vi är hemma och chillar, kollar tv och pratar gamla tider. (Känt varann i typ tre månader men umgicks lite förut för flera år sen). Nu ska vi snart kolla paradise! 


❤️❤️❤️







 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0