Första advent

Då var denna helg snart slut! I fredags åkte jag och Yousif till Kokpunkten. Vi hade relaxen också och det var så himla mysigt och välbehövligt! Såg Axwell där också haha inte varje dag. Jag som är så jävla feg vågade ändå på mig alla rutschkanor så vi var som två små barn där inne! Träffade Therese en sväng sen har jag vart med Cassi hela helgen ☺️ Idag vaknade jag upp med sol genom fönstret, mysig första advent med min pojke, bortsett att jag låg och grät och vred mig av mensvärk men nu mår jag bättre. Mötte Cassi för att ta en promenad och hämta ut min Glossy Box. Älskar att få en liten present en gång varje månad! Nu är jag, mormor och morfar på väg till Västerås! Dags för julbord och shopping. 

Ja annars har jag lite planer över vintern om allt går som det ska.. Men det får vänta tills det är helt 100! :D Pussilago 😘





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0