Fredag

Idag Ă„t jag och Ronja sen chillade vi mest hela dagen 😊 18.30-21.00 jobbade jag, var otaggad och allmĂ€nt nere men sĂ„ fort jag besöker alla gamlingar sĂ„ försvinner det dĂ„liga humöret direkt. Efter jobbet Ă„kte jag till Therese, spelade spel och sĂ„ med hennes mamma och kompis! Jag vann alla gĂ„nger moha:D Sen Ă„kte jag och hĂ€mtade Carro sĂ„ nu umgĂ„s vi bara hĂ€r hemma. Josef kom precis ocksĂ„!

Jag har hĂ„llt pĂ„ med en överraskning till Carro typ halva dagen med Ronjas bĂ€sta hjĂ€lp men snart Ă€r jag klar sĂ„ ska hon fĂ„ se de pĂ„ flyget sen. Kommer sakna henne sĂ„ jĂ€vla mycket. Jag kommer sakna att ha nĂ„gon som förstĂ„r mig som du, nĂ„gon att skratta ihjĂ€l mig med och alltid kunna berĂ€tta saker för. 

Fick denna bild av mamma 😂 Mamma, moster, mormor och morfar! Visst Ă€r systrarna lika?:)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0