Mammakväll

Igår träffade jag Cassi. Drack chailatte och hade det trevligt ☺️ Vi pratade om inredning och då blev jag så sugen på att åka till Ikea, så jag och mamma åkte dit! Mitt bästa smakråd så hittade mycket bra saker. Ni får se bilder sen! Nöjd är jag iallafall. Idag lunchade jag och Ronja på Athos, bästa med buffé och lakritsglass efter. Sen hängde vi på hennes kontor i nån timme, kul som vanligt :) Sen åkte jag och träffade Carro en snabbis, fick ett armband av henne. Hon åker till Thailand i månader men nu känns hon närmare så jag hoppas att jag inte saknar ihjäl mig.. Jobbade i tre timmar nu på kvällen och nu ligger jag och min bebis i sängen. Dricker te och kollar tv 😊 Imorgon är jag ledig igen, yeeyy.. Ska plocka lite här hemma och så! Godnatt på er hihi.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0