Tough situations build strong people

I lördags åkte ju jag, mamma och mormor till Marieberg. Fick massa fina saker av mormor. Åkte hem och umgicks med Therese, var hos hennes mamma och spelade spel som gamla tider :D det var så trevligt så! Hem kom en full pojke. Söndagen spenderades i sängen efter alldeles för lite sömn natten innan, fått urinvägsinfektion och även fina rosor av pojken min. Sen drog jag och Carro och åt, gratis mat om vi hjälpte till att städa så de gjorde vi ;) sen hem till oss med Yossi och hade det mysigt bara. Idag har jag bara vart hemma och myst med Josef och nu är jag med Carro och kollar lyxfällan. Jag har så bra människor runt omkring mig och jag är så glad för det! Puss på livet <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0