Babakqkq

Igår hade jag och Carro en riktigt chilldag med te och film! Till kvällen kom Yossi och Trim också. Vi käkade pizza, var ute och gick och så.. Sen hem till paradise och imorse mådde jag blä, gick till jobbet ändå och försökte men de gick ej med feber så mamma har tagit hand om mig hela dagen. Jag har sovit och blivit matad, haha. Nyss hämtade killen mig så nu är det hans tur att ta över curling-rollen ;) Nu ska vi kolla Veckans brott sen PH såklart och göra ordning te! "De är as gott med te och jätte mycket honung" sa Carro en dag och sen dess har jag fått köpt en ny burk honung minst tre gånger i veckan för de är så jäääävla gott så testa ni som inte har gjort:D natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0