Jzozizkkkk

I måndags åkte ju jag och mamma till Stockholm. Har ju som sagt fått en större och en mindre knöl på näsan efter operationen men näsan är inte färdigläkt förrän om 4 månader så får vänta tills då och se om dom försvunnit. Efter de åkte vi till Ikea, fick med mig massa fint hem bland annat nya gardiner! Lägger upp en bild men ännu inte klart i fönstret än och gardinerna för långa 😘 

Inatt sov jag hos bästa Carro och nu jobb 07.30-12-30 och så börjar jag igen 16-21.. Delad tur alltså men då hinner jag hem och sova några timmar så skönt de iallafall! Fått förlängt igen, kommer nog bli fram till jul om inte längre då. Ska nog få börja lägga eget schema också så de känns ju skönt att få bestämma lite själv hur man vill jobba! 

Nu ska jag städa lite här på kontoret sen hem till min <3säng<3! Puss 😘







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0