Full rulle

Hallå från sängen! Jäklar vilka fartfyllda men underbara dagar jag haft senaste veckorna. I påsk var vi i Karlskoga. Får alltid ny energi när jag vart där! Knappt vart i skolan men pluggat en hel del ändå eller ja frågan är vem jag försöker lura 😅 lite har jag pluggat iallafall. Shoppat har jag hunnit med och även vart på mammas och pappas vernissage! Tavlor sålda, mycket folk och så trevligt. Så stolt dotter är jag! :)

Igår drack jag och Linn hos henne, Hanna kom också. Sen drog vi till bowlingen där Yousif och hans vänner va :-) Sen vidare till Hantis, Drömhus var där hahaa och mycket folk så det blev en perfekt kväll! Idag var jag trött och bakis men jag och Ronja pallrade oss upp och gick på målarkurs som mamma höll i. Hur kul som helst och hoppas jag börjar måla mer nu! Käkade sen med mamma och pappa, handlade och nu ligger jag i sängen, ska försöka få i mig en liter tranbärsdryck (blä) så min urinvägsingektion förhoppningsvis försvinner! Godnatt på er sen 😘













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0