Hej livet

I fredags var jag på klassfest i Örebro. Kul att träffa alla klassisar utanför skolan 👏 och älskar allt nytt trevligt folk man träffar! 

Idag var jag i skolan från 13-16, en jobbig föreläsning om metabolism med en lärare som inte kunde lära ut... Hmm dålig kombo! 

Nu ska jag sätta mig och plugga sen kommer Madicken ikväll och sover hos oss, ska bli så mysigt! Träffar henne inte så ofta eftersom hon bor i Västerås. 

Påtal om något helt annat....snålhet? Varför? När man själv är generös och snäll men får ingenting tillbaka. Nej usch snål de är det sista jag skulle kunna vara! Ekonomisk är en grej men nää bort med snålhet och mer generösitet(?) till folket - det är fan så mycket roligare :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0