Hello

Igår var jag och mamma i Västerås, fick med mig massa fint hem av mamma ☺️ Blommor, en ram, tre jättefina plastrosor, påskris och fjädrar! När jag kom hem fixade jag lite hemma sen gick jag hem till gullungarna Carro och Jack 😍 Sen kom Madicken, pratade sönder såklart och kollade film oså. Somnade halv 4 och vaknade sent. Åt tacos och chillade sen åkte vi till Västerås, systemet och sen till Madicken. Sitter och dricker lite cider, ska till stan snart och ta nått att dricka där med☺️ Sen kommer killen och hämtar mig. Ledig till tisdag men har sagt att jag kan jobba och plugga får jag ju inte missa 😒 

Fick finaste örhängena av Madicken i födelsedagspresent, vilken fullträff för jag älskar dom verkligen 😍

Rexie the man 💪




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0