Love is in the air

Pluggade då inte idag fast jag skulle... Jag ringde Emma och skulle fråga henne om plugget och det slutade med att vi pratade i 3,5 timmar, om allt annat än plugg 😅 Så det får bli en riktig pluggdag imorgon, måste verkligen skärpa mig.. Vi har om cellen, nervsystemet och så vidare. Rolig men svår kurs. Städade under tiden vi babblade i telefon, dammsög-moppade och dammade så nu är det trivsamt här hemma :) Gick ner till Carro och pratade med henne en stund och nu ligger jag & killen och kollar någon dokumentär om djur. Älskar apor, vill ha som husdjur! 😍 Äter fetaost, gurka och tomat, namnamnan!

Tog ut mitt löshår idag. Har haft löshår i typ 8-10 månader nu sammanlagt så nu är mitt hår tunt.. Jag som alltid vart så rädd om det och nu har jag förstört det såhär 😪 men ska sköta om det nu. Sova i fläta, olja, frisör schampoo/balsam/hårinpackning och inte föna och platta det sen så förhoppningsvis... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0