Ner på botten för att sen nå toppen

Igår hade vi föreläsningar hela dagen lång sen åkte jag och Emma till Ikea i Örebro (hmm inte alls lika bra som Västerås).. Hon köpte massa nytt till hemmet och jag som bara skulle va smakråd fick också med mig massa saker såklart, svårt att hålla sig när det handlar om inredning iallafall ;-) 

Idag kom Carro över och pratade om allt och inget som bara vi kan 😘 fikat med mamma, vart med Therese som jag fick massa fina kläder av och nyss så hämtade mamma och pappa mig. Beställde donken sen åkte vi till ströböhög och satt i bilen och käkade. Älskar oss och bror min också såklart <3

Nu sitter jag med mobilen istället för plugget, dags att skifta innan jag ska lägga mig för imorgon är det tidig skola som gäller...och jag får somna själv ikväll för killen slutar sent :( 

En tavla jag fixade ihop lite snabbt men bara tillfälligt för snyggare ska de bli 👏




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0