Örebro<3

Älskar Örebro, speciellt när solen kommer fram och uteserveringarna är på plats 😍 Där blir det mycket häng i sommar vet då jag iallafall! Hade sovmorgon idag, åt frukost med killen sen åkte jag iväg till skolan till halv 5. Sen gick jag och Emma och beställde kebab och satte oss ute på en filt och pluggade och snackade :-) Vi är lika knäppa båda två, haha! Väl hemma åkte jag och killen och handlade lite gott sen gick vi ut i skogen, gick i kohagar och kollade på Sveriges vackra natur 😅 Imorgon börjar 12.15-17.00, segt att sluta så sent..speciellt när man måste vara hemma och plugga till tentan också. 

I förrgår åkte jag och mamma ut till fågeltornet och åt chili nam nam. Sprayade även min ljusstake silver, blev ju as bra! Dollar store levererar :D 50kr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0