Granted

Redan fredag och jag har helg! Dagarna som vart har jag shoppat, umgåtts, pluggat och skolan där vi har haft seminarium och labb! Igår åkte jag och Linn och storhandlade sen lagade tacos, satt på ballen hela kvällen. Fatta när sommaren är här, vilka underbara utekvällar man kommer ha då 😍 

Inatt sov jag dåligt men gick upp tidigt, körde killen till jobbet, solade, hämtade ut ett paket och nu ligger jag i soffan. Ska vila ett tag sen är det plugg som gäller hela dagen tills killen kommer hem, mys till massor av filmer ❤️ Han som alltid förstår mig. Älskar dig min bebispojkeprins 😘




Rekommenderar exuviance som hudvård, verkligen det bästa! Kostar lite mer men fan så värt de✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0