Tjaba tjena hallå

Imorse var jag uppe tidigare än tuppen två timmar innan jag skulle åka till skolan! :D Vart i skolan hela dagen, inte van med det så trött var huvudet men det botade jag och mamma med shopping i Västerås sen 😘 Köpte kläder, skor och inredning och hade en underbar dag! Du är den bästa i hela värden min bästis ❤️ 
Sen hämtade vi upp Yossi från jobbet och nu ligger vi i sängen och ska äta godiiis och kolla tv innan läggdags! Åka till skolan för en halvtimme, känns ovärt men obligatoriskt så. 

Fick bland annar med mig detta hem; tröjan, påslakan och skor. Skorna?! Skulle aldrig köpt dom för typ en månad sen men har börjar tyckt om sån där modell, gratis va dom inte heller så bäst att tänka till en två och tre gånger så jag inte ångrar mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0