Bästis till granne

Japp ni ser rubriken, Carro flyttar trappen bredvid mig imorgon och vem tror ni är glad om inte jag?! :D Ska bli så kul att fixa och greja ordning sen, hon ska börja flytta in redan imorgon. 

Igår skulle jag få träffar mina gamlingar men fick urinvägsingektion såklart... men nu mår jag bättre! Idag åkte vi till skolan i några timmar sen gick jag och killen och åt på Greken. Det var tänkt att vi skulle på bio men det blir nog bowling istället. Åkte och handlade sen köpte jag ny "gelé" till ögonbrynen och två nya borstar med äkta hår, det gör skillnad👏 

Nu är vi hemma och spelar sonic som dom nördarna vi är! Så skönt med en helt ledig helg. Pussilago och godnatt på er sen 😍 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0